Výhody pro Vás
Naší snahou je Vám, našim klientům, nabídnout komplexní portfolio služeb.
Klademe velký důraz na jejich kvalitu a profesionalitu a proto
naše služby standardně bezplatně zahrnují:
›
poradenství při volbě vhodné metodiky pro jednotlivé projekty
›
zpracování personální inzerce, poradenství při výběru vhodných médií za
účelem oslovení cílové skupiny
›
důvěrné vyžádání a zhodnocení referencí od uchazeče
›
sestavení standardního hodnocení uchazeče vycházející z informací získaných při
strukturovaném pohovoru
›
poradenství při rozhodování klienta o výběru nejvhodnějšího kandidáta
›
poradenství v průběhu adaptačního procesu přijatého pracovníka
›
konzultace o situaci, vývoji a trendech na trhu pracovních sil, …
›
možnost využití našich kanceláří v centru města například pro potřeby výběrových
řízení apod.
Garantujeme Vám
›
doporučení/volbu aplikace optimální metody projektu
›
v rámci projektů vyhledávání a výběru pracovníků minimálně tříměsíční záruku
na námi doporučené uchazeče
›
pro manažerské pozice až jednoroční záruku na námi doporučené uchazeče
›
v případě odchodu pracovníka v garanční lhůtě náhradu formou bezplatného
vyhledání nového kandidáta nebo vrácení odpovídající části honoráře
›
stanovení optimálního způsobu a formy inzerce na základě Vašich požadavků
›
přesnost a správnost formulace textu inzerátu včetně optimálního názvu pozice
›
pohotové zajištění a rezervace inzertní plochy
›
převzetí administrativně-organizačních činností a veškeré komunikace s médii
›
bezchybné a včasné dodání podkladů Vaší inzerce do médií
›
v žádném případě nekontaktujeme zaměstnance našich klientů ani námi umístěné kandidáty
›
diskrétní přístup k informacím a veškerým dokumentům jak zákazníka, tak kandidáta
Honorář
Honorář za námi poskytnuté služby vychází ze současných cen na trhu personálních
služeb. Honorář je záležitostí vzájemné dohody, stanovuje se konkrétně a
individuálně a jeho výše závisí na druhu a objemu služeb, časové náročnosti
a hloubce a délce spolupráce.
Slevy na Vaše inzeráty Vám poskytneme na základě uzavřené rámcové smlouvy a
jejich konkrétní výše je záležitostí dohody. V případě inzerce se klientovi cena
za inzerát účtuje po jeho zveřejnění v médiu.
Splatnost našeho honoráře určuje povaha poskytnutých služeb, v některých
případech se účtuje až při ukončení zakázky, v jiných v několika splátkách
či se zálohou.
Vedlejší výdaje, jako například cestovní výdaje, telefonní a poštovní poplatky
jsou součástí honoráře a samozřejmě nejsou dodatečně účtovány.
Naše smlouva připouští při objednávce stanovení i konkrétní výše honoráře a
množstevních slev, v závislosti na objemu, délce spolupráce a náročnosti
poskytnutých služeb.
Informace k navázání spolupráce
Děkujeme Vám za zájem o využití našich služeb a budeme rádi navážeme-li spolupráci
s Vaší společností. Dle Vašich požadavků a konkrétních potřeb Vám zpracujeme
nabídku pro dlouhodobou spolupráci, která bude obsahovat základní informace k
projektu a dále konkrétní návrh řešení či postupu projektu spolu s doporučením
nejvhodnější a nejúčinnější metody.
„Naše strategie se zaměřuje na dlouhodobou spolupráci, profesionální a individuální
přístup k zákazníkům s důrazem na kvalitu poskytnutých služeb. Bude se Vám věnovat
vyškolený stabilní tým, hovořící česky, německy, anglicky a francouzsky, který
působí v oblasti řízení lidských zdrojů v ČR od roku 1994. Věříme, že díky našim
dlouholetým zkušenostem a získanému zahraničnímu know-how v oblasti personálního
poradenství můžeme být Vašim parterem v personálních otázkách.“
Více informací k metodám, dalším našim službám a jejich výhodám Vám velmi rádi
poskytneme nejlépe na osobní schůzce či telefonicky. Na vyžádání Vám rádi zašleme
naši prezentaci, která obsahuje podrobnější popis našich služeb, než uvádíme na
našich stránkách.
Kontaktujte našeho konzultanta: converta@converta.cz
|